Cum cumpar prin MobilaMall.ro

1
Cosul de produse 

Umplerea cosului de produse se face prin apasarea butonului “Adauga in cos cumparaturi” din pagina de prezentare a fiecarui produs.

Dupa adaugarea in cos a produselor dorite de catre Dvs. vi se va afisa continutul cosului pentru verificare/confirmare dand click pe butonul „Cos Cumparaturi” (dreapta sus a ecranului).

Cand sunteti in „Cos cumparaturi” aveti posibilitatea de a alege ca transportul sa fie organizat de Dvs. (nebifand casuta „Transport”) sau de catre S.C. AAB Team Alliance S.R.L., contra cost, prin colaboratorii societatii.
Prin confirmarea comenzii sunteti de acord cu toate conditiile stipulate in comanda Dvs. (produse, cantitati, modalitate de livrare, valoare), precum si cu termenele si conditiile valabile pentruwww.mobilamall.ro.
Pentru a finaliza comanda trebuie sa completati campurile cu datele corecte pentru livrarea produselor. (S.C. AAB Team Alliance S.R.L. nu isi asuma raspunderea pentru furnizarea de date eronate/false.)
Dupa confirmarea si trimiterea comenzii veti primi pe adresa Dvs. de e-mail factura proforma impreuna cu pretul estimativ al transportului, daca alegeti ca acesta sa fie asigurat prin S.C. AAB Team Alliance S.R.L., precum si data estimativa pentru livrare.
Comanda Dvs. se transmite catre producator numai dupa ce a fost efectuata plata facturii proforma.
In cazul in care un produs devine indisponibil in stoc, desi comanda a fost confirmata, S.C. AAB Team Alliance S.R.L. isi asuma obligatia si dreptul de a anunta clientul in acest caz, comunicandu-i un nou termen de livrare, in cazul in care acesta exista de la fabricant.

2
Comanda telefonica 

Pentru a comanda telefonic este indeajuns sa ne contactati la urmatoarele numare de telefon:
+40 723.219.417
Specialistii nostri va vor acorda tot sprijinul pentru a selecta produsul dorit.
Pentru alte intrebari sau nelamuriri, va rugam sa ne contactati la 
office@mobilamall.ro sau la numerele de telefon de mai sus.


3
Factura proforma si plata 

Comenzile inregistrate on-line sau telefonic vor fi procesate in vederea livrarii numai dupa incasarea contravalorii facturii proforma emisa in urma trimiterii unei comenzi. Produsele comandate vor fi retinute la dispozitia clientului trei zile lucratoare. Daca la finalul acestui interval contravaloarea facturii proforma nu a fost incasata, comanda se anuleaza.

Platile pentru facturile proforma emise pe numele clientului se pot face prin ordin de plata - OP (virament bancar) sau internetbanking in contul societatii comerciale AAB Team Alliance S.R.L. Comisioanele aferente transferului de bani sunt in sarcina platitorului. 


4
Datele necesare pentru plata sunt urmatoarele:

Nume firma: S.C. AAB Team Alliance S.R.L.
Cont lei: RO65BTRL06501202H23034XX

Banca Transilvania, sucursala Berceni
Cod Unic Inregistrare: RO22358388

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu